Τροποι Αποστολης

Εξοδα Αποστολης

 Δωρεαν μεταφορικα: για αγορες ανω των € 59,00

Τα έξοδα αποστολής αρχίζουν από 5 ευρώ μέχρι 5 κιλά ογκομετρικού και διαμορφώνονται αναλόγως του ογκομετρικού βάρους κατά τον κάτωθι τρόπο

 

1-5 κιλα ---  € 5,00

6-12 κιλα ---- € 8,00

Αντικαταβολή : (επιπλέον χρέωση) 2,5 ευρώ. 

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ : 

Το κατάστημά μας δεν επαυξάνει τις τιμές των προιόντων, σε καμία απολύτως περίπτωση, επιβαρυνόμαστε τον μεγαλύτερο όγκο των μεταφορικών προς όφελος του καταναλωτή !

Σας κάνουμε ΔΩΡΟ τα μεταφορικά με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής επιλέξετε , στην περίπτωση που οι αγορές σας  είναι άνω των 59,00€.

Εργαζόμαστε για την καλύτερη δυνατή, εξυπηρέτηση σας!  

 

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

  1. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία.
  2. Εξαιρούνται οι απομακρυσμένες περιοχές, για τις οποίες θα χρειαστούν 3-5 επιπλέον ημέρες.
  3. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται απο την μεταφορική εταιρία κούριερ. Η εταιρία με την οποία εκτελούνται οι μεταφορές μας είναι η Γενική Ταχυδρομική.

Όλες οι αποστολές μας γίνονται απο την φυσική διεύθυνση του καταστήματός μας που είναι η ακόλουθη:

Βασιλέως παύλου 19 Γύθειο , Λακωνίας , τκ: 23200

Καθυστέρηση παράδοσης παραγγελίας:

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει να παραδοθεί για τους εξής λόγους: 

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από τα διαθέσιμα.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.